Klienditeenindus

Kontakt
Kirjuta meile: klienditeenindus@credit24.ee
Me ei teeninda hetkel kontoris kliente.
Credit24 iseteenindus- ning teenuse kasutamine on avatud tavapäraselt.
Meie rekvisiidid
IPF Digital AS, Lõõtsa 5 (VIII korrus), Tallinn, Eesti 11415
Swedbank IBAN: EE242200221061005344
SEB IBAN: EE321010220258864224
LHV IBAN: EE677700771000919488
Korduma kippuvad küsimused ja vastused - Krediidikonto

Hinnakiri - Credit24 Krediidikonto
Kes saab Krediidikontot taotleda?
Kas mul saab olla üheaegselt avatud Väikelaen ja Krediidikonto?
Kuhu ja millises formaadis tuleb saata laenutaotluse juurde küsitud lisad?
Kellele edastab Credit24 taotluses esitatud andmeid?
Kuidas saan siseneda Credit24 iseteenindusse?
Mis on isiku tuvastamine ja kas ma pean seda tegema?
Kuidas saan Krediidikonto vaba limiiti kasutusele võtta?
Kui ma pole arvet kätte saanud?
Millisele aadressile saadetakse arve?
Millised on hilinemise tagajärjed?
Olen maksnud tagasi oma Credit24 Väikelaenu. Millal saan taotleda Krediidikontot?
Millal näen enda tehtud tagasimakset?
Mis on maksepuhkus ning maksekuupäeva muutmine?
Kuhu saan teatada oma isikuandmete muutumisest?
Miks minu Krediidikonto taotlus tagasi lükati?
Kas Credit24-st laenu võtmine takistab pangast laenu võtmist või muudab selle keerulisemaks?
Mis on krediidi kulukuse määr?
Kas keegi teine võib minu andmeid kasutades laenu võtta?
Korduma kippuvad küsimused ja vastused - Väikelaen

Hinnakiri - Credit24 väikelaen
Kes ja kuidas saab Väikelaenu taotleda?
Kas mul saab olla üheaegselt avatud Väikelaen ja Krediidikonto?
Kuhu ja millises formaadis tuleb saata laenutaotluse juurde küsitud lisad?
Kellele edastab Credit24 taotluses esitatud andmeid?
Kuidas saan siseneda Credit24 iseteenindusse?
Mis on isiku tuvastamine ja kas ma pean seda tegema?
Kui ma pole arvet kätte saanud?
Millisele aadressile saadetakse arve?
Millised on hilinemise tagajärjed?
Olen maksnud tagasi oma Credit24 Väikelaenu. Millal saan taotleda Krediidikontot?
Millal näen enda tehtud tagasimakset?
Mis on maksepuhkus ning maksekuupäeva muutmine?
Kuhu saan teatada oma isikuandmete muutumisest?
Miks minu laenutaotlust ei rahuldatud?
Kas Credit24-st laenu võtmine takistab pangast laenu võtmist või muudab selle keerulisemaks?
Mis on krediidi kulukuse määr?
Kas keegi teine võib minu andmeid kasutades laenu võtta?
Kas Credit24 väljastab laenu ka ettevõtetele?
Võlanõustamine ja vastutustundlik laenamine
Credit24 teenused on loodud selleks, et võiksid oma rahaasjad mugavalt ja paindlikult kontrolli all hoida.
Meie jaoks on oluline, et laenuotsus oleks mõlema osapoole poolt hoolikalt läbi kaalutud. See kaitseb nii laenajat kui laenuandjat ning loob uusi väärtusi ja tagab pikaajalise, usaldusliku kliendisuhte.
Kliendi kaebuse menetlemise kord
Kliendi kaebuste menetlemise kord teavitab kliente sellest, millises vormis ja sisuga ning milliseid suhtluskanaleid kasutades saab klient krediidiandja (s.o IPF Digital AS) tegevuse või tegevusetuse peale krediidiandjale kaebuse esitada, millal ja kuidas krediidiandja kaebust menetleb ning millistele järelevalveasutustele, kohtueelsetele menetlejatele ja kohtutele võib klient esitada erapooletu seisukoha saamiseks krediidiandja tegevuse või tegevusetuse peale kaebuse.
Täiendavate küsimuste korral palume pöörduda meie klienditoe poole või kontorisse.